maanantai 8. maaliskuuta 2010

2 Celebrating Femininity

Hyvää naistenpäivää kaikille upeille tytöille ja naisille! Vaikka naistenpäivä onkin kansainvälinen juhla naisten tasa-arvon edistämiseksi, ei sitä taideta monissa maissa sen kummemmin viettää. Joitain naistenpäivätarjouksia näin kaupungilla ja sainpa The Body Shopista ilmaisen vartalovoiteen kaupan päälle naistenpäivän kunniaksi!

Champagne Taittinger Cuvée Prestige

Yleisesti tällaiset juhlapäivät menevät miehiltä ohi, mutta tällä kertaa sulhaseni muisti kyseisen juhlapäivän, olen tästä aivan hämilläni! Saapuessaan kotiin hän toi minulle kauniita pinkkejä ruusuja sekä suklaata ja shamppanjaa, ihanaa! 


Women are the real architects of society. ~ Harriet Beecher Stowe 

2 kommenttia:

  1. Mua ei niin kiinnosta jos miehet työpaikalla unohtavat naistenpäivän, mutta mun mielestä se on jotenkin erityisen speciaalia, jos oma rakas huomioi jotenkin :) Kaunista! Hyvää naistenpäivää!

    VastaaPoista
  2. Olen aivan samaa mieltä Noora! Naistenpäivä on vähän sellainen ettei sitä muista oikein itsekkään, pisteet kotiin miehelle joka muistaa :)

    VastaaPoista

Kiitos, arvostan valtavasti jokaista asiallista kommenttia! :)